دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تأثیرعوامل مؤثر برقصد مشتریان در بهره گیری از بانکداری موبایلی

قسمتی از متن پایان نامه :

بانکداری الکترونیکی در ایران

توسعه و گسترش فناوری اطلاعات و ارتباط در سطح جهان، همچنین ورود رایانه های شخصی واحساس نیاز به مکانیزه کردن عملیات بانکی در سالهای پایانی دهه 1960باعث گردید بانکها فعالیت گسترده ای برای بهره گیری از سیستم های رایانه ای آغاز نمایند. اولین کارت بانکی درایران در سال 1370 توسط بانک تجارت صادر گردید که از نوع بدهکاری بود و به چک بانک تجاری معروف گردید، پس از آن بانک سپه با نصب هفت ماشین خودپرداز اقدام به صدور کارت های بانکی نمود. اولین اقدام جدی در زمینه بانکداری الکترونیکی را می توان عضویت ایران در شبکه بین المللی سوئیفت در سال 1371 دانست. از سوی دیگر، تصویب طرح جامع اتوماسیون بانکی در سال 1372 به عنوان زیر بنا و زمینه ساز ارائه خدمات جدید بانکی و حرکت بسوی بانکداری الکترونیکی در ایران به شمار می آید. از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه می توان به ایجاد شبکه ماهواره ای مخابرات بانکی در قالب vsat پس از تصویب طرح جامع، همچنین ایجاد شبکه تبادل اطلاعات بانکی (شتاب) توسط بانک مرکزی در سال 1381 به مقصود راه اندازی و راهبری سوئیچ ملی برای اتصال شبکه پرداخت بانکها به یکدیگر و ایجاد زمینه لازم برای انجام مبادلات بین بانکی الکترونیکی تصریح نمود. و در حال حاضر بیشتر بانکهای ایران به گونه مستقیم طرح بانکداری الکترونیکی خود  را پیش برده اند بانک ملی با طرح سیبا، بانک صادرات با طرح سپهر ، بانک رفاه با طرح جاری همراه ، بانک کشاورزی با طرح مهر ، بانک ملت با طرح جام  و بانکهای خصوصی با طرح بانکداری 24 ساعته و به صورت مجزا و منفرد ، بانکداری الکترونیکی را در حوزه تحت پوشش خود تجربه کرده و می کنند(سید جوادین ،1387،33).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

هدف اصلی: تعیین اندازه تأثیر عوامل مؤثر بر قصد مشتریان  در بهره گیری از بانکداری موبایلی در بانکهای ملی شهر رشت

اهداف فرعی:                                                                                   

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

 تعیین اندازه تأثیر سودمندی ادراک شده،[1] سهولت بهره گیری ادراک شده[2]، ریسک کارایی ادراک شده[3]، ریسک مالی ادراک شده[4]، ریسک امنیتی ادراک شده[5] و ریسک حریم خصوصی ادراک شده از بانکداری موبایلی[6]  بر قصد بهره گیری[7] مشتریان بانکهای ملی رشت

1-5)سؤال اصلی پژوهش

عوامل مؤثر چه تأثیری بر قصد مشتریان در بهره گیری از بانکداری موبایلی در شعب بانک ملی رشت دارد؟

[1] Perceived usefulness

سایت منبع

[2] Perceived Ease of Use

[3] Performance risk

[4] Security risk

[5] Financial risk

[6] Privacy risk

[7] to use mobile banking  intention

مطالعه تأثیرعوامل مؤثر برقصد مشتریان در بهره گیری از بانکداری موبایلی

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تأثیرعوامل مؤثر برقصد مشتریان در بهره گیری از بانکداری موبایلی  با فرمت ورد